dimarts, 16 de novembre del 2010

Platja escocesa

Hi people (o people-hi pels que se senten aludits xD)

Aquest cap de setmana ha estat molt bé, sense parar un minut que m'agrada a mi: divendres excursió; dissabte mercadet, fer cous-cou i una tarta, vore peli i de pubs; i diumenge un poc "d'escalada". Perrete paseado es perrete contento ^^

Bé anem a centrar-nos en el que toca. Hui hem anat Cris i jo a una conferència sobre la restauració de dunes al Regne Unit. No ha estat mal, dins del que he pogut entendre-li al tio anglès. El que ens ha contat m'ha fet recordar un lloc que vaig visitar quan vaig estar a Escòcia: una preciosa platja d'arena blanca que pareixia el resultat d'una gran muntanya de sucre dispersada pel vent... més espectacular per trobar-se en un lloc completament verd i ple de penya-segats com és l'entorn escocés.


Escòcia, 03-08-2007

2 comentaris:

  1. Vincenzo, de veres, fas una enveja amb TANTS viatges!!! Jo hauré eixir de l'ou un dia d'estos...a voltes tot s'em cau a sobre!! Espere estigues genial, millor dit: sé que estàs genail, cabró!! Una abraçada mestre!!

    ResponElimina
  2. T'ho aconselle, si pots, ves a vore món! De normal me'n vaig amb els meus pares al nord de la península, però fora d'Espanya no havia anat mai fins que aní a Escòcia. I mola molt, sobretot perquè veus les diferències que hi ha :)
    Espere que tu també estigues bé, i a vore si quan torne a Benagua ens veiem crack! ^^

    ResponElimina